sobota, 21. januar 2017

Chai Latte po domače: Chai latte diy




Živjoooo!!

Tokrat bi vam rada predstavila napitek, ki je z mojo mlečno dieto prešel v rutino. Pred dieto sem rada spila chai latte, v katerem pa je kravje mleko, ki ga sedaj ne smem. Chai latte sem nadvse oboževala, tako, kot sedaj obožujem MOJEGA.. še bolj zdravega. :) Sestavine so zelo skromne.. Yerba mate Rosamonte, ki izvira iz južne Amerike, sladilo, ki dodamo po okusu, mleko, oz različni napitki, jaz uporabljam ponavadi mandljev napitek, ki si ga pripravim sama, recept lahko najdete v prejšnjih objavah. 
Prvič sem se srečala z Yerbo, ko sem dobila nove sosede iz Argentine, takoj sem ga vzljubila. Morda vam ne bo poveč njegov "travnat" okus, vendar, v tem napitku prvzaprav zmanjšamo ta okus po travi, ko vlijemo mleko/napitek. Po napitku se počutje zares izboljša, saj ima nešteto učinkovin :)

______________________

Sestavine:

1 žlica Yerbe Mate Rosamonte.
sladkor po okusu.
kozje/kravje mleko, rižev/sojin/mandljev napitek.

______________________

Vrelnik vode. 
______________________

Postopek:
Zavrite vodo, pustite da se ohladi na približno 80°C, dodajte čaj in pustite 3-5 minut. Dodajte še mleko in vaš napitek sladkajte po okusu. Napitek je gotov v le nekaj minutkah. 


EN translate

Hey there!

This time I would like to present a drink that is my milk diet passed into the routine. Before dieting, I like to drink chai latte, in which is cow's milk, by now I can not drink it anymore. I've really loved Chai latte , as now I love MY LATTE..and more healthy. :) Ingredients are very modest.. Yerba mate Rosamonte, which originates from South America, a sweetener that is added by your own taste, milk, and various drinks, I usually use almond drink that you prepare herself, the recipe can be found in previous publications.
First that I met with Yerba, was when I got new neighbors from Argentina, immediately I fell in love with yerba. Maybe you will not like its "grassy" taste, but when pouring milk / drink reduces the taste of grass,.. After you will drink really improve your weel being. :)

______________________

Ingredients:

1 tablespoon Yerba Mate Rosamonte.
sugar to taste.
goat / cow milk, rice / soy / almond beverage.
______________________

Water boiler.
______________________

How to:

Boil water, let it cool to about 176 ° F, add the tea and leave for 3-5 minutes. Add the milk in your drink and sweeten to taste. Drink is ready in a few minutes.

Enjoy!

Ni komentarjev:

Objavite komentar